اصل فنگ شویی جذب ثروت

فنگ شویی یک سیستم متافیزیک که از ترکیب علم و هنر است با هدف هماهنگ کردن افراد و محیط با یکدیگر است. فنگ به نام (باد) و شویی به معنای (آب) است. این هنر از گذشته‌ها تا به امروز استفاده می‌شود و روز به روز افراد زیادی مشتاق و جذب آن می‌شوند و تمایل دارند برای جذب ثروت از آن بهره بگیرید تا به موفقیت‌های روزافزون دست پیدا کنند.

از مزیت‌های استفاده از هنر فنگ شویی در دکوراسیون و چیدمان منزل این است که بسیاری از این مشکلات و تغییرات در زندگی با توجه به شرایط زندگی ما و نحوه‌ی قرار گیری وسایل در محیط ارتباط مستقیمی دارد. این هنر به ما کمک می‌کند تا بتوانید ارتباط بهتر و موثرتری با محیط پیرامون خود برقرار کنید و جنبه‌های مثبت را تقویت و از نقاط منفی اجتناب کنید.

۱۰ اصل فنگ شویی جذب ثروت

۱۰ اصل فنگ شویی جذب ثروت عبارت است از:

  1. استفاده از آینه
  2. رنگ‌های ثروت
  3. کریستال لیمو
  4. استفاده از گل
  5. مراقبت کردن از آشپزخانه
  6. فعالیت‌هایی انجام دهید که کیف پولتان ثروت را جذب کند
  7. سوراخ‌هایی که داخل دیوار است را با بتن پر کنید
  8. ظروف نگهداری مواد غذایی را تا نیمه پر کنید
  9. استفاده از تزیینات مختلف
  10. اجازه دهید ثروت وارد باغچه شود

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

استفاده از آینه

۱. استفاده از آینه

از دیگر وسایل و لوازم منزل که به خوبی ثروت را جذب می‌کنند آینه‌ها هستند. مناسب‌ترین مکان برای نصب آینه آشپزخانه در مقابل دید میز ناهارخوری می‌باشد. این ابزار نمادی از ثروت است. خوب است آینه‌ای که برای این منظور انتخاب می‌کنید ترجیحا دارای قاب طلایی با فرم گرد یا مستطیل باشد.

۲. رنگ‌های ثروت

در تکنیک فنگ شویی یک سری از رنگ‌ها زیاد استفاده می‌شود مانند رنگ بنفش، طلایی، مشکی، آبی، قرمز، سبز، قهوه‌ای و زرد که جزء رنگ‌های ثروت هستند. برای اینکه بتوانید ثروت بیشتری جذب کنید بهتر است که در دکوراسیون منزلتان از این مدل رنگ‌ها استفاده کنید. از این رنگ‌ها در آینه، نقاشی‌ها، قالیچه‌ها، میز چای، بالش‌ها و سینی و میز چای یا کتاب بزرگ استفاده کنید و در دکوراسیون منزل خود به کار ببرید.

۳. کریستال لیمو

از دیگر نمادهای ثروت کریستال لیمو است که می‌تواند ثروت را جذب کند همچنین با استفاده از سنگ ثروت به نام پیریت است که معمولا از سنگ‌های قیمتی مانند یاقوت، مرجان، بنفش، کریستال لیمویی، مروارید و عقیق در آن استفاده شده است که امکان جذب ثروت و پول را دارد برای اینکه بتوانید بیشترین تاثیر را از آن بگیرید لازم است که آن را در محوطه‌ی ثروت منزل خود قرار دهید.

استفاده از گل

۴. مراقبت کردن از آشپزخانه

با توجه به اینکه آشپزخانه محل پرورش است از این رو به عنوان قلب خانه نیز یاد می‌شود. به همین دلیل باید مراقبت باشید که نور و فضای کافی در این محل وجود دارد. در صورتی که آشپزخانه منزلتان مساحت کمی دارد، می‌بایستی با چیدن درست وسایل کمک کنید که فضای آشپزخانه بزرگ‌تر جلوه کند. بعد از هر بار پخت غذا اجاق گازتان را تمیز کنید. سطل زباله را در مکانی قرار دهید که قابل دید نباشد. برای تزیین ثروت منزل خود می‌توانید از انواع انگور بنفش، سبز، پرتقال قرمز یا گل‌های تازه در ناحیه ثروت استفاده کنید.

۵. استفاده از گل

یاستفاده از گل در فضای منزل علاوه بر اینکه باعث زیبایی محیط پیرامون شما می‌شوند منجر به خوش اقبالی و شانس در زندگی خود نیز می‌شوید به ویژه اگر از گل‌های طبیعی یا نقاشی‌هایی که در آن‌ها از طرح‌های گل به کار رفته شده استفاده کنید. خوب است که گل‌ها یا تابلوهای نقاشی را در محوطه‌ی ثروت منزل خود قرار دهید تا تاثیر ویژه‌تری بر روی محیط پیرامون شما بگذارند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید استفاده از گل‌ها در فنگ شویی نماد مرگ و تباه شدن است.

۶. فعالیت‌هایی انجام دهید که کیف پولتان ثروت را جذب کند

به کیف پولتان نظم دهید تمامی رسیدهای قدیمی، کارت‌ها و عکس‌ها را از آن خارج کنید. در هنگام خرید یک کیف پول بزرگ و با کیفیت انتخاب کنید این کار باعث می‌شود تا شما در صدد پر کردن آن بر آید. از دیگر فاکتورهای بسیار مهم رنگ کیف پول است که عمدتا مشکی یا قهوه‌ای است، اما رنگ‌های قرمز، آبی و سبز بسیار مناسب هستند. بسیاری از این اصول در دوره روانشناسی ثروت آموزش داده می‌شود.

ظروف نگهداری مواد غذایی را تا نیمه پر کنید

۷. سوراخ‌هایی که داخل دیوار است را با بتن پر کنید

سوراخ‌هایی که در اثر زدن میخ یا پیچ به داخل دیوار باقی مانده است، به دلیل اینکه باعث خارج شدن انرژی از منزل شما می‌شود این سوراخ‌ها را کاملا پر کنید که قابل دیدن نباشند. از دیگر اقداماتی که در این حوزه می‌توانید انجام دهید این است که درپوش‌های مات یا همرنگ دیوار برای پوشش دادن سوراخ استفاده کنید ترجیحا از در پوشش‌های شفاف استفاده نکنید.

۸. استفاده از تزیینات مختلف

این باور و عقیده را داشته باشید که اشکال مختلف می‌توانند تاثیر فوق العاده‌ای بر روی میزان جذب انرژی داشته باشند این اشکال می‌توانند مستطیلی، موج‌دار یا دایره‌ای باشند بهترین مکان برای نصب آن ا در کنج ثروت است.

۹. ظروف نگهداری مواد غذایی را تا نیمه پر کنید

با این کار شما هر زمان که به ظروف نگهداری مواد غذایی یا نوشیدنی‌های خود نگاه می‌کنید احساس ثروتمند بودن به شما دست خواهد داد.

۱۰. اجازه دهید ثروت وارد باغچه شود

با زیبا و سرسبز کردن باغچه‌ی منزل خود می‌توانید باعث جریان انرژی شوید. با طراحی مسیرهای منحنی شکل می‌توانید جلوه‌ی بیشتری به آن ببخشید. همچنین می‌توانید با مجسمه‌های فلزی باغچه‌ی کوچک خود را تزیین کنید و برای جذب بیشتر از گل‌های قرمز یا بنفش استفاده کنید.

با رعایت این ده اصل شما می‌توانید ثروت را جذب کنید. البته تنها انجام این کارها کافی نیست بلکه شما نیز باید برای رسیدن به هدفتان تلاش و پشتکار داشته باشید.

امیدوارم مطالب فوق برای شما مفید و موثر باشد و بتوانید در زندگی خود به کار بگیرید همچنین ثروت زیادی برای خود اندوخته کنید.

0 پاسخ

نظرم در مورد مقاله اینه که...

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *