قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی تفکر مثبت

استفاده از فروشگاه اینترنتی تفکر مثبت به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می‌گردد:

۱. آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آن‌ها صورت خواهد گرفت.

۲. ورود کاربران به وب‏‌سایت هنگام استفاده از پروفایل شخصی، به معنای آگاه بودن و پذیرفتن قوانین و نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات فروشگاه تفکر مثبت است.

۳. کاربران وب‌سایت هنگام سفارش کالا باید اطلاعات محصول مورد نظر را به صورت کامل ثبت نمایند. هر گونه کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و به موقع سفارش می‌شود.

۴. توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه اینترنتی تفکر مثبت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده بوده و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین خواهد بود.

۵. در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت تفکر مثبت، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای تابلوکس محفوظ می‌باشد.

۶. فروشگاه تفکر مثبت به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن‌ها محافظت می‏‌کند.

تفکر مثبت خود را متعهد به رعایت حفظ حریم شخصی کاربران می‌کند، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، آن را با ما در میان بگذارید. هدف ما رضایت شماست و برای هرچه مطمئن‌تر و امن‌تر شدن وب‌سایت تفکر مثبت تلاش کرده و آن را توسعه می‌دهیم.