جذب ثروت و پول

در حقیقت افراد زمانی که به تمامی آروزهایی که در سر دارند دست پیدا می‌کنند که برای آن تلاش و پشتکار داشته باشند آن زمان است که آن‌ها ثروتمند هستند. در این زمینه می‌توان با استفاده از اصل فنگ شویی ثروت به این مهم دست پیدا کرد و ثروت بیشتری برای خود پس انداز کنید و درآمد خود را افزایش دهید. با کسب این دانش می‌توانید به موفقیت‌هایی زیادی دست پیدا کنید اما فراموش نکنید که تحقق این هدف با تلاش برای رسیدن اهدافتان امکان‌پذیر است. شما با کمک گرفتن از علم فنگ شویی و گذراندن دوره روانشناسی ثروت می‌توانید فضای بیشتر در محیط اطراف و ذهنتان ایجاد کنید و ثروت و پول بیشتری کسب نمایید.

اصول فنگ شویی برای جذب ثروت و پول

  1. نمای منزلتان را به صورتی طراحی کنید که پول بیشتری جذب کنید
  2. منطقه فنگ شویی منزل را برای جذب پول مشخص کنید
  3. تمیز نگه‌داشتن محوطه‌ی ثروت
  4. استفاده از نمادهای مرتبط به آب
  5. استفاده از علائم ثروت
  6. قرار دادن گیاهان و گل‌ها در منزل

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

اصول فنگ شویی برای جذب ثروت

۱. نمای منزلتان را به صورتی طراحی کنید که پول بیشتری جذب کنید

ورودی منزل انرژی زیادی را که در تمام منزل شما جریان دارد مشخص می‌کند. برای این منظور لازم است که حتما درب ورودی منزلتان را تمیز کنید و برای تزیین بیشتر می‌توانید از گلدان‌های بزرگ و پر از گل‌های زیبا استفاده کنید. این کار به این خاطر است که شما بتوانید جریان انرژی از درب ورودی منزلتان به راحتی صورت گیرد. دربی که برای منزلتان انتخاب می‌کنید بایستی مقاومت زیاد و بسیار بزرگ باشد و هنگام باز و بسته کردن آن هیچ صدایی از آن تولید نشود. پیرامون منزلتان نیز باید زیبا و تمیز باشد. مقابل درب ورودی از پادری جدید استفاده کنید. در صورتی که سطل زباله یا گلدان‌های شکسته و قدیمی در کنار درب ورودی است را جمع کنید تا مانع جریان انرژی نگردد.

۲. منطقه فنگ شویی منزل را برای جذب پول مشخص کنید

در علم فنگ شویی بخش از منزل را تحت عنوان محوطه‌ی ثروت مشخص کرده است. یکی از این مناطق که جنوبی‌ترین خانه یا اتاق است. چنانچه که اتاق شما روبروی درب ورودی است، سمت چپ اتاق بهترین مکان است.

۳. تمیز نگه‌داشتن محوطه‌ی ثروت

از مهم‌ترین عواملی که می‌تواند تأثیرات سویی بر روی زندگی شما بگذارد این است که آن منطقه فاقد هر نوع شلوغی یا کثیفی باشد؛ زیرا علاوه بر اینکه بر روی جذب ثروت تاثیر سویی دارد بلکه باعث می‌شود که انرژی ثروت را از خود دور کند. کلیه اشیاء و وسایل غیرضروری که منجر به شلوغی منطقه ثروت می‌شود را از آنجا دور کنید.

استفاده از نمادهای مرتبط به آب

این موارد اعم از سطل زباله، گیاهان خشک شده، بطری‌های شکسته و گلدان‌های قدیمی می‌باشد. برخی از این اشیاء خاطرات گذشته‌ی شما را یادآوری می‌کنند و شما را به فکر فرو می‌برند. به همین خاطر بهتر است که تمامی اقلام و اشیایی که پول را در ذهن شما منفی جلوه می‌دهد نظیر قبض‌های پرداخت نشده، پرداخت کردن اقساط و وام‌ها همچنین رسید وسایلی که از خرید آن‌ها پشیمان شده‌اید.

خوب است که لوازمی که سال‌های زیادی است که از آن‌ها استفاده نمی‌کنید را دور بریزید. همچنین وسایلی که خراب هستند و نیاز به تعمیر دارند را درست کنید و مورد استفاده قرار دهید. وسایل خراب و بی‌استفاده می‌تواند مانع جریان انرژی شوند.

۴. استفاده از نمادهای مرتبط به آب

یکی از قدیمی‌ترین نمادهای مربوط به ثروت آب است. برای این منظور می‌توانید یک آب‌نما در کنج ثروت منزل خود قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که نور خوبی روی آب‌نمای شما وجود دارد و به صورتی روی آن قرار دهید که به نظر برسد آب وارد منزلتان می‌شود؛ نه اینکه از آن بیرون می‌آید. بعضی از افراد بر این عقیده هستند با تزیین کردن محوطه ثروت با قرار دادن مجسمه ثروت در مجاورت آب می‌تواند تاثیر بسزایی بر روی جذب ثروت داشته باشد. در صورتی که امکان قرار دادن آب‌نما داخل منزلتان را ندارید می‌توانید از تصاویر آبشار یا رودخانه در فضای ثروت خود استفاده کنید. افرادی که از آب‌نما استفاده می‌کنند باید مطمئن باشند که آب داخل آب‌نمای آن‌ها راکد نمی‌ماند. از قرار دادن تصاویر طوفان اجتناب کنید همچنین از نماد آب داخل اتاق خواب بپرهیزید این موارد می‌تواند تأثیرات سویی برای شما برجای بگذارد.

خوب است از یک آکواریوم نیز به عنوان فنگ شویی محیط ثروت خود استفاده کنید این باور وجود دارد که ماهی نماد خوش اقبالی و ثروت است. بهترین مکان برای قرار دادن آکواریوم در منزل مقابل درب ورودی است.

استفاده از علائم ثروت

۵. استفاده از علائم ثروت

یکی از راه‌های جذب ثروت این است که از علائم فنگ شویی برای این منظور استفاده کنید. مانند سکه‌ها را در یک جام شیشه‌ای در محوطه‌ی ثروتتان نگهداری کنید تا نمایی از فراوانی ثروت به شما نشان داده شود. به هیچ عنوان پول‌های داخل جام را بیرون نیاورید و به صورت منظم به جام خود سکه اضافه کنید. از این جام به عنوان یک نماد ثروت استفاده کنید.

در محوطه‌ی ثروت خود از نشانه‌های مختلف ثروت نظیر منوپولی یا سایر بازی‌هایی که با پول در ارتباط است، استفاده کنید. تصویری از پول، منزل یا ماشینی که آرزوی رسیدن به آن را دارید یا هر وسیله‌ی دیگر که شما را به یاد ثروت می‌اندازد کمک بگیرید.

از دیگر نمادهای ثروت کشتی ثروت در فنگ شویی است. این نماد شامل سکه‌های طلا، سنگ‌ها و جواهرات قیمتی است. یکی از متداول‌ترین باورهایی که این نماد به شما کمک می‌کند تا بتوانید پول بیشتری جذب کنید. بهترین مکان برای قرار دادن این نماد محوطه‌ی ثروت است، به صورتی که از درب ورودی به نظر برسد. هر ماه یک سکه به کشتی ثروت اضافه کنید حتی می‌توانید از ارزهای سایر کشورهای دیگر نیز استفاده کنید تا ثروت را از تمامی مناطق جهان جمع‌آوری کنند. توجه داشته باشید که نماد کشتی ثروت را داخل اتاق خواب، آشپزخانه یا حمام قرار ندهید و به هیچ عنوان کشتی فاقد پول را مقابل دید نگذارید.

قرار دادن گیاهان و گل های داخل منزل

۶. قرار دادن گیاهان و گل‌ها در منزل

یکی از روش‌های جذب ثروت قرار دادن گیاهان با برگ‌های گرد است مانند دیفن باخیا، یشم یا لوناریا است. همچنین استفاده از گیاهان با گل‌های قرمز و بنفش می‌تواند تاثیر فوق العاده‌ای بر روی پیرامون زندگی شما بگذارد. یکی از معروف‌ترین گل‌هایی که در فنگ شویی نیز باعث جذب ثروت می‌شود و تاثیرات مثبتی بر جای می‌گذارد بامبو است که معمولا در داخل گلدان‌های شیشه‌ای نگهداری می‌شود. چنانچه که از گیاه بامبو استفاده می‌کنید به تعداد ۸ عدد باشد؛ زیرا این عدد برای جذب پول و ثروت بسیار مطلوب است؛ با رعایت این نکات فنگ شویی می‌توانید علاوه بر جذب ثروت و پول، آرامش و نشاط بیشتر شما نیز می‌شود.

0 پاسخ

نظرم در مورد مقاله اینه که...

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *