دوره ثروت

قطعا برای رسیدن به تمامی اهداف انسان‌هایی که در جهان وجود دارند راه حل‌هایی وجود دارد. همه‌ی ما باید برای آرزو‌های خود تلاش کنیم. می‌توان گفت به اندازه‌ی تمام اهداف و آرزوهایی که در تمام جهان وجود دارد، راه حل‌ها و راه کارهای مختلفی وجود دارد. یکی از اهداف و آروزها ثروتمند شدن است که با گذراندن دوره ثروت ما روش‎ها و تکنیک‎های کسب ثروت را یاد می‎گیریم.
ما به وسیله‌ی همین راه کارها و راه حل‌ها می‌توانیم به آنچه که در سر به عنوان یک هدف می‌پرورانیم دست پیدا کنیم. در ابتدای راه ممکن است مشکل باشد اما با ادامه و پشت کار می‌توانیم به آن‌ها دست پیدا کنیم.

خدمات اینترنتی و اشتراکی

بسیاری از شما سال‌ها پیش اشتراک یک مجله را گرفته‌اید اما با تغییر کردن محل زندگیتان دیگر به سراغ آن نرفته‌اید تا آدرس خود را تغییر دهید و این مجله سال‌هاست به آدرس قبلی شما فرستاده می‌شود. این یعنی یک هزینه‌ی اضافی.
شما توسط خدمات اینترنتی می‌توانید بدون آن که برای خرید یک محصول به بیرون از محل سکونت خود بروید و متحمل هزینه‌هایی شوید که به دنبال دارد مثل پرداخت هزینه‌ی تاکسی و یا هزینه بنزینی که برای ماشین خود پرداخت می‌کنید و یا شما برای پرداخت یک قبضی که فراموش کرده‌اید نیازی نیست ازمحل کارتان مرخصی بگیرید شما به راحتی می‌توانید تمام این کارها را با استفاده از خدمات اینترنتی انجام دهید.
مثلا می‎توانید دوره ثروت را به صورت غیر حضوری سپری کنید و در زمان خود صرفه جویی کنید.

دوره ثروت | مهدی توانگرخدمات رفاهی

تا به حال حساب کرده‌اید که دیدن برنامه‌های تلوزیونی چه میزان از وقت شما را می‌گیرد؟
شاید باور آن برای شما سخت باشد اما همین برنامه‌های به ظاهر رایگان برای شما هزینه‌های زیادی را به همراه دارند.

امروزه بسیاری از سایت‌های تماشای فیلم وجود دارد که می‌توانید نمایش‌ها و یا فیلم‌های مورد علاقه‎تان را از این سایت‌ها با ترافیک رایگان دانلود کرده و به تماشای آن‌ها بپردازید.
نکته‌ی بعدی که لازم است بدانید این است که اگر می‌خواهید خانه و یا ماشین خود را بیمه کنید نباید برای شما پرداخت هزینه‌ی اضافی را به دنبال داشته باشد.

شما با کمی تحقیق متوجه خواهید شد که کدام یک از بیمه‌ها از شما هزینه‌ی کمتری می‌گیرند و خدمات بیشتری ارائه می‌دهند. اکثر بیمه‌ها برای رقابت با یکدیگر به دنبال جذب مشتری با ارائه‌ی خدمات بالا و هزینه‌ی کم هستند، اما پیدا کردن اینگونه از شرکت‌های بیمه نیاز به زمان دارد.
شما باید زمانی را به این مسئله اختصاص دهید تا بتوانید از هزینه‌هایی که این شرکت‌ها به شما ارائه می‌دهند، بهره‌مند شوید و از صرف کردن هزینه‌های اضافی پرهیز کنید.

در واقع اگر این زمان را نگذارید تا یک بیمه‌ی به صرفه برای خود پیدا کنید باید هزینه‌هایی گزافی را متحمل شوید که قطعا شما با این روش نمی‌توانید به شخص ثروتمندی تبدیل شوید.
اگر پای صحبت‌های هر کدام از این اشخاص بنشینید می‌بینید که تا چه اندازه برای صرف هزینه‌های اصلی و جانبی خود وسواس به خرج داده‌اند تا توانسته‌اند جلوی هزینه‌ها را بگیرند و آن‌ها را مدیریت کنند تا بتوانند پس‎اندازی برای خود داشته باشند و پس ازسرمایه‎گذاری این پس اندازها توانسته‌اند به جایگاه کنونی خود برسند.
بسایری از تکنیک‎های صرفه‌جویی در هزینه‎ها در دوره ثروت آموزش داده می‌شود.

دوره ثروت | مهدی توانگرهمین موارد برای اپراتورهای تلفن همراه نیز صادق است. اگر برای تلفن همراه خود بیش از اندازه خرج می‌کنید، می‌توانید با تحقیقات در این زمینه یک اپراتوری را پیدا کنید که علاوه بر دریافت کردن هزینه‌ی پایین از شما به ارائه‌ی خدمات بیشتری بپردازد.

شاید پیدا کردن یک اپراتور مناسب و مد نظر شما چند روزی وقت بگیرد اما هر مقدار زمان که نیاز دارد، برایش صرف کنید. زیرا اگر چند روز وقت شما را بگیرد بهتر از آن است که شما مدت‌های طولانی به پرداخت هزینه‌ی اضافه بپردازید و راه خود را برای تبدیل شدن به یک شخص ثروتمند طولانی کنید. بسیاری از این روش‎ها در دوره آموزشی جذب ثروت، آموزش داده می‎شود.

پایین آوردن نرخ بهره

اگر شما بخواهید از بانک‌ها یا موسسات اعتباری وام بگیرید، ممکن است متحمل هزینه‌ای بیشتر از آنچه از آن‌ها دریافت کرده‌اید، بشوید و این یعنی یک سد بزرگ برای رسیدن به هدف‌هایتان.
بهترین راهی که ما می‌توانیم شما را به آن سمت سوق دهیم گرفتن وام‌هایی مانند وام دانشجویی است. این وام‌ها بهره ندارند و بیشتر برای کمک کردن به شما ارائه می‌شوند. اما لازم به ذکر است که این نوع وام‌ها مقدار قابل توجهی نیستند اما بهترین گزینه برای گرفتن وام هستند که اکثرا باز پرداختشان بسیار طولانی است و شما با خیال راحت می‌توانید آن‌ها را پرداخت کنید و هیچ دلشوره‌ای برای باز پس دادن آن‌ها نداشته باشید.

اگر در بانکی حساب دارید که برای شما هزینه‌ی اضافی دارد و بهره‌ی زیادی بابت وام‌های خود دریافت می‌کند بهتر است سریعا پول‌های خود را به بانک دیگری منتقل کنید. امروزه بانک‌ها به دلیل رقابت و جذب مشتری خدمات خوبی را ارائه می‌دهند بنابراین شما مجبور نیستید یک بانکی را که برای شما هزینه به دنبال دارد انتخاب کنید یا در آن بمانید. شما با جلوگیری از همین هزینه‌های به ظاهر کوچک می‌توانید شروع به جمع کردن ثروتی کنید که مد نظر دارید.

دوره ثروت | مهدی توانگراضافه کار کردن

اگر کار کردن طبق روتین برای پس انداز کردن کافی نیست، می‌توانید در موقع بی کاری شغل دومی را شروع کنید و از آن نیز کسب درآمد داشته باشید.
کسب و کارهای اینترنتی بهترین گزینه برای شما هستند. اما شغل دوم یکی از راه‌هایی است که می‌توان از آن استفاده کرد. راه دیگر اضافه کاری در محل کارتان است.
برای این کار بهتر است به سراغ رئیس خود بروید و از او بخواهید که بیشتر در محل کارتان بمانید و کار کنید.
اما نکته‌ای که حتما باید در اینجا یادآوری کنیم این است که منظور ما از بیشتر کار کردن و یا شغل دوم این نیست که شما هر ۲۴ ساعت از شبانه روز را کار کنید.
هدف ما از این صحبت این است که بتوانید درآمد بیشتری داشته باشید و زمان‌هایی را که وقت آزاد دارید به جای گذراندن آن به بطالت، کار کنید تا بتوانید پس‎‌اندازی برای خود داشته باشید. اما به هیچ عنوان نباید آنقدر کار کنید تا خسته شوید و انگیزه‌تان را از دست بدهید.
شما باید هر چند وقت یک بار برای خود تفریحی مناسب و به صرفه داشته باشید.

0 پاسخ

نظرم در مورد مقاله اینه که...

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *