جذب ثروت در زندگی

گاهی شرایط زندگی آن چنان شما را در تنگنا قرار می‌دهند که گمان می‌کنید آخر دنیا رسیده و هیچ راه فراری وجود ندارد. با این حال حتی زمانی که ناامید، شکست و تنهایی به سراغ شما می‌آیند، به جای تمرکز بر روی نداشته‌هایتان و تکرار مداوم این مفهوم که پایان خوشی در انتظارتان نیست، بر روی خوبی‌ها و موارد مثبت زندگی خود تمرکز کنید. به عبارت بهتر تمرکز شما بر هر بخش از زندگی باعث می‌شود که آن بخش بیشتر بر شما ملموس باشد.
حتی اگر زندگی خود را بر اساس قانون جذب جلو ببرید، احتمالا می‌دانید که اگر بر روی بدی‌ها و سختی‌ها تمرکز کنید، مشکلات و اگر روی خوبی‌ها تمرکز داشته باشد، آن‌ها گسترش پیدا می‌کنند.
با این حال حتی نیاز نیست که چالش‌هایی که در مسیر زندگی برای شما پیش می‌آیند را نادیده بگیرید، به این دلیل که این کار باعث می‌شود که آن‌ها قوی‌تر به سمت شما حرکت کنند. در عوض همواره تلاش کنید تا این چالش‌ها را با تفکر و اندیشه‌های بهتر جایگزین کنید.

بنابراین حتی اگر ثروتمند نیستید، نیازی نیست که مدام این را به خود یادآوری کنید. در عوض بهتر است اندیشه افراد ثروتمند را در خود پرورش دهید و شبیه ثروتمندان بیندیشید.

قوانین جذب ثروت در زندگی

موارد زیادی وجود دارد که می‌تواند بیان کننده روش‌هایی برای موفقیت و جذب ثروت در زندگی باشد که عبارتند از:

  1. تلاش و پشتکار
  2. این جهان کوه است و فعل ما ندا
  3. روی نتایج مثبت سرمایه گذاری کنید
  4. باور کنید که ثروتمند هستید
  5. توجه به قوانین جهان
  6. بخواهید تا به دست آورید

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

۱. تلاش و پشتکار

هیچ چیز به آسانی به دست نمی‌آید. به همین دلیل است که مسیر موفقیت اغلب با چالش‌های فراوانی همراه است. پس اگر می‌خواهید به ثروت و پول فراوان دست یابید، لازم است قبول کنید که به تلاش و پشتکار نیاز دارید. قرار گرفتن در مسیر رویاها نیاز به تمام سخت کوشی شما دارد. چند تکنیک ساده برای جذب پول و ثروت وجود دارد که با رعایت آن‌ها سریع‌تر به هدف خود خواهید رسید.

رسیدن به موفقیت

برای اینکه به ثروت دست یابید، نیاز است به خودتان ثابت کنید که شایسته آن هستید. یعنی زمانی که به گذشته نگاه می‌کنید، تلاش‌ها و سختی‌هایی را ببینید که از دل آن‌ها به سلامت عبور کرده‌اید.
زمانی که صحبت از سخت کوشی می‌شود، باید بدانید که نیازی نیست فقط و فقط کار کنید، بلکه لازم است که بیاموزید هوشمندانه عمل کنید و تصمیم‌های درستی بگیرید. ساختن رویاهایی که در سر دارید، تنها زمانی ممکن است که خودتان برای رسیدن به آن‌ها تلاش کنید.

۲. این جهان کوه است و فعل ما ندا

تمامی تفکرات و باورهایتان در همین دنیا، به سوی شما باز می‌گردند. به همین دلیل است که همواره باید به پندار، گفتار و رفتار خود توجه داشته باشید. اگر تمرکز شما بر روی کسب ثروت و پول است و باور دارید که در نهایت به آن می‌رسید، به آن چیزی که می‌خواهید دست می‌یابید.
اگر بر روی مشکلات و سختی‌های زندگی تمرکز کنید، هر روز بخش زیادی از آن‌ها را در زندگی مشاهده می‌کنید و در واکنش با آن‌ها قادر نخواهید بود تا تصمیم درستی بگیرید.

۳. روی نتایج مثبت سرمایه گذاری کنید

این که احساس کنید بد شانس هستید و یا هیچ چیز همانطور که شما می‌خواهید پیش نمی‌رود، باور اشتباهی است که تمرکز و توجه بر روی آن تنها شما را از هدفی که دارید، یعنی کسب ثروت دور می‌کند. به جای این که تمام انرژی خود را روی این سرمایه گذاری کنید که شانس نمی‌آورید و یا پایان اتفاق مورد نظر ناخوشایند خواهد بود، بهتر است به این فکر کنید که در نهایت می‌توانید به ثروت فراوانی دست پیدا کنید. در دوره روانشناسی ثروت بسیاری از این مفاهیم توضیح داده می‌شود.

۴. باور کنید که ثروتمند هستید

اگر می‌خواهید چیزی را به دست آورید، این باور و تصور را در خود ایجاد کنید که آن را به دست آورده‌اید و بابت آن از خالق خود سپاسگزار باشید. به جای ترسیدن بابت شکست‌ها، از دست دادن‌ها و ناامیدی‌هایی که به سوی شما می‌آیند، بر روی هر آنچه که خواستار آن هستید تمرکز کنید تا به آن برسید.

۵. توجه به قوانین جهان

باور کنید که قوانین موجود در جهان بر روی زندگی تک تک انسان‌ها تاثیر دارد. از این رو به جای آنکه مدام به خاطر مشکلات مالی، ترس‌ها و سختی‌ها فکر کنید و کسانی که این تفکرات را دارند به سمت خود جذب کنید، به کسب ثروت و موفقیت فکر کنید تا اطراف شما را کسانی احاطه کنند که موفق هستند و از تلاش برای رسیدن به خواسته‌های خود لذت می‌برند.

تکرار کلمات مثبت و امیدبخش به جای یادآوری مداوم نرسیدن‌ها و نتوانستن‌ها، باعث می‌شود که در مسیر رسیدن به رویاهایتان، صبر و توان خود را افزایش دهید و دیگر نگران چالش‌ها و راه‌های صعب العبوری که پیش روی شما قرار می‌گیرند، نباشید.

مسیر موفقیت

۶. بخواهید تا به دست آورید

در بسیاری از شرایط رسیدن به آن چیزی که می‌خواهید تنها به این دلیل است که متناسب آن بوده‌اید و خواسته‌اید تا به آن برسید. به عبارت بهتر اگر ترس‌های شما درباره فقر و بدبختی قوی باشد، آنقدر در وجود شما ریشه می‌دواند که از تمام باورهای مثبتی که می‌توانید داشته باشید، پیشی می‌گیرد. ممکن است این تفکر را از بچگی به همراه داشته باشید و یا شرایط جامعه و زندگی شما را به سمت این باور سوق دهد. به همین دلیل است که باید به جای تکرار فکرهای منفی، افکار مثبت را جایگزین کنید و در این راه دلسرد نشوید.

شاید رسیدن به این مرحله کمی سخت باشد. تا مدت‌ها هنوز هم باورهای منفی راه خود را به مغز شما پیدا کرده و در آن نفوذ می‌کنند، با این حال هر چقدر که در این مسیر جدی‌تر باشید و بیشتر دوام بیاورید، خواهید توانست که باورهای غلط را حذف کنید و باورهای مثبت را به جای آن‌ها بنشانید تا بارور شوند و به ثمر برسند.

گاهی مسئله تنها کسب پول و ثروت فراوان نیست. اینکه احساس شادی، سلامتی، رضایت و خوشبختی داشته باشید نیز در کنار آن اهمیت پیدا می‌کند. اگرچه تعریف هر کس از این مفاهیم با دیگری متفاوت است و هر انسان برای زندگی خود چشم انداز و اهدافی مشخص کرده است، اما باور کنید که با باورهای منفی و ناامیدی، هیچ کس به آن چیزی که می‌خواسته نرسیده است.

پس همین امروز باور کنید که می‌توانید به هر آن چیزی که تصور می‌کنید، دست یابید. روزی را تصور کنید که تمام آرزوهایتان به داشته‌هایتان تبدیل شده است تا به جای پر و بال دادن به نا امیدی‌ها، امید و رسیدن به هر آنچه را که آرزوی آن را دارید، در تمام زندگی خود پیاده کنید. برای رسیدن به اهداف خود در دوره‎ های جذب ثروت شرکت کنید.

 

0 پاسخ

نظرم در مورد مقاله اینه که...

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *