اسرار جذب ثروت

مغز ما توانایی پردازش روزانه مقادیر زیادی از اطلاعات را دارد. ذهن ناخودآگاه ما انسان‌ها به طور روزانه میلیون‌ها قطعه از داده‌های مختلف را دریافت می‌کند و شروع به پردازش و تجزیه و تحلیل آن‌ها می‌نماید. بسیاری بر این باورند که بخش ناخودآگاه مغز از کنترل ما خارج است و هرگونه تلاش برای تاثیرگذاری روی آن، اتلاف وقت است. با این حال بهتر است بدانید که شما می‌توانید به خوبی کنترل ذهن ناخودآگاه خود را در دست بگیرید و آن را به نحوی آموزش دهید که در راستای اهدافی همچون کسب پول و ثروت گام بردارد. بسیاری از این آموزش‌ها در دوره روانشناسی ثروت یاد داده می‌شود.
اینجاست که قانون جذب به کمک شما می‌آید. با گذشت زمان، روند کنترل الگوهای تفکر، می‌تواند تعیین کننده سرنوشت ما باشند.
بسیاری از افراد تلاش می‌کنند تا بر بخش ناخودآگاه خود تسلط پیدا کنند، با این حال پس از آنکه نتایج فوری مشاهده نمی‌کنند، دست از تلاش بر می‌دارند. واقعیت امر این است که تمام تغییرات به سرعت اتفاق می‌افتند و تکرار و زمان، از جمله راه‌های تاثیرگذاری بر مغز است.
قانون جذب یک ابزار جادویی نیست که به عناصر جهانی اجازه دهد تا پول و ثروت را از آسمان روی سر شما بریزد. برای موفقیت و رسیدن به اهدافی که در سر می‌پرورانید، لازم است که مغز خود را به کمک اطلاعات صحیح و مثبت تغذیه کنید.
گاهی محدود کردن باورها، ارزش‌ها و وجود پارادایم‌هایی که در زندگی مشاهده و تجربه می‌کنیم، منظره درونی ذهن ما را کنترل می‌کنند. روند کشف این لایه‌ها و اعمال این قانون جهانی، نیاز به زمان دارد، با این حال نتایج آن بسیار باشکوه است.

اسرار جذب ثروت چیست؟

برخی از ساده‌ترین روش‌هایی که می‌توانید برای تربیت ذهن خود به کار ببرید تا شما را به سمت کسب پول و ثروت سوق دهد، شامل این موارد است:

  1. تمرین تنفس عمیق
  2. آگاهی از الگوهای فکری مغز
  3. نظارت بر میزان استرس و اضطراب
  4. حذف افکار و افراد منفی
  5. یوگا و آرامش ذهنی
  6. گفتار منفی و محدود کننده ممنوع
  7. عدم توجه به احساسات منفی
  8. تنظیم ژورنال روزانه
  9. تشکر و قدردانی
  10. طوری رفتار کنید که انگار قبلا به هدف رسیده‌اید

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

۱. تمرین تنفس عمیق

قانون جذب ثروت در زندگی را پیاده‌سازی کنید. برای آنکه به موفقیت برسید، لازم است که الگوهای تفکری خود را تغییر دهید. می‌توانید از روندهای مراقبتی استفاده کنید. این کار را با تمرکز بر روی تنفس خود آغاز کنید تا به مرور بیاموزید که چگونه به کمک نفس کشیدن صحیح، می‌توانید کنترل شرایط را در دست بگیرید.

مدیتیشن

۲. آگاهی از الگوهای فکری مغز

مغز بیشتر افراد، دائما در حال فکر کردن است. تفکر درباره چیزهایی که مربوط به وضعیت فعلی و به عبارت بهتر حال نیست. اکثر آن‌ها یا در گذشته سیر می‌کنند و یا خیال آینده را در ذهن می‌پرورانند. زمانی که توجه و تمرکز خود را افزایش دهید، می‌توانید تفکرات بیهوده را از ذهن خود خارج کنید. اگر به دنبال دستیابی به اهداف خاص و یا حتی کسب ثروت و پول هستید، لازم است که روزانه روی آن‌ها متمرکز شوید.
اگر ذهن شما با مواردی که مربوط به زندگی شما نیست و یا تاثیری روی زندگی‌تان ندارد، به هم ریخته است، پس به این افکار توجه نکنید و سعی کنید که به عمق ذهن خود نفوذ کنید.

۳. نظارت بر میزان استرس و اضطراب

این حالت‌ها معمولا ناشی از عوامل بیرونی است، با این حال فرکانس ارتعاشی را در داخل مغز شما ایجاد می‌کنند و بخش زیادی از زندگی شما را کنترل کرده و تحت تاثیر قرار می‌دهند. با رعایت چند تکنیک ساده برای جذب پول و ثروت خیلی سریع پولدار شوید. زندگی روزمره اکثر مردم مملو از استرس و اضطراب است. این باعث می‌شود که نتوانید روی اصول قانون جذب متمرکز شوید و در نتیجه قادر به برداشتن گامی در راستای کسب ثروت و پول نباشید. از این رو برای مقابله با استرس تا جایی که می‌توانید تلاش کنید.

۴. حذف افکار و افراد منفی

نه تنها افکار منفی، بلکه انسان‌هایی که مدام از نرسیدن، نتوانستن و ناامیدی حرف می‌زنند را نیز از زندگی خود حذف کنید. انرژی منفی آن‌ها نه تنها شما، بلکه به کائنات نیز نفوذ می‌کند و افرادی که در اطراف ایشان هستند را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
کافی است کتاب‌های بیشتری درباره موفقیت و کسب پول و ثروت بخوانید تا به این نتیجه برسید که اکثر افراد موفق بر این باورند که برای رسیدن به چیزی که می‌خواهید، به کسانی نیاز دارید که شما را یاری دهند نه اینکه مدام نفوس بد بزنند.

۵. یوگا و آرامش ذهنی

از طریق تمرین یوگا می‌توانید قدرت اراده بیشتر و قوی‌تری در خود ایجاد کنید. به کمک این روش ذهن شما آرام شده و انعطاف پذیری آن افزایش می‌یابد. یوگا، ابزار قدرتمندی است که باعث می‌شود ذهن آرام‌تری داشته باشید و در این صورت تصمیم گیری آسان‌تر خواهد بود.
جهان پر از عوامل محرک و ناراحت کننده است، این باعث می‌شود که شما مدام درگیر حلقه نگرانی شوید و در آن گیر کنید. با این حال تمرین یوگا باعث رشد ذهنی و فردی شما خواهد شد. آنگاه ذهن آزاد و بی دغدغه‌تان راه را برای کسب پول و ثروت به شما نشان خواهد داد.

۶. گفتار منفی و محدود کننده ممنوع

بهتر است قبل از آنکه کلام منفی را به زبان آورید، از آن جلوگیری نمایید. هر گفتار حاوی عقاید محدود و کلمات منفی تنها به رشد شما آسیب می‌زند و هیچ نتیجه مثبتی در بر نخواهد داشت. ذهن ناخودآگاه دائما از طرز تفکر، گفتگو و میزان تعامل شما با جهان می‌آموزد و پرورش می‌یابد.
اگر اطلاعات خوبی را به آن وارد نکنید، نتیجه‌ای که انتظار دارید حاصل نمی‌شود. به همین دلیل به جای باور و کلام منفی، سعی کنید که روزانه با اعتماد به نفس جلو بروید و درباره رسیدن به پول و ثروت یقین داشته باشید.

مدیتیشن

۷. عدم توجه به احساسات منفی

در دوره‎ های جذب ثروت عدم توجه به احساسات منفی را به شما یاد می‌دهند. احساسات منفی به قدری قدرتمند هستند که می‌توانند به بدن و سطح سلولی آن آسیب برسانند. تنش و ناراحتی همراه با افکار منفی بخش به بخش بدن ما را فرا می‌گیرند. به جای اینکه درباره هر موضوعی احساس منفی داشته باشید، سعی کنید که با مراقبه، تنفس عمیق و سایر تکنیک‌هایی که در این زمینه وجود دارد، خود را آرام نگه دارید و از شرایط استرس‌زا دور بمانید.

۸. تنظیم ژورنال روزانه

تنظیم یک ژورنال روزانه، یک روش موثر برای پیگیری تغییراتی است که در طی این فرایند تجربه می‌کنید. گاهی این تغییرات به قدری آهسته است که هرگز متوجه آن نخواهید شد. با این حال مستندسازی شرایطی که تجربه می‌کنید تا رسیدن به پول و ثروت، باعث می‌شود که مسیر خود را همواره به یاد داشته باشید.

۹. تشکر و قدردانی

احساس تشکر و قدردانی درباره تمام چیزهای خوبی که شما را احاطه کرده است، باعث می‌شود که سلول‌های بدن شما نیز حس بهتری داشته باشند. خلاقیت روشی است که با تشکر و سپاس تقویت می‌شود و با حس رقابت و ترس از بین می‌رود.

۱۰. طوری رفتار کنید که انگار قبلا به هدف رسیده‌اید

احتمالا درباره این مسئله سخنان متفاوتی را شنیده‌اید. با این کار ذهن ناخودآگاه را وادار می‌کنید تا یک نقشه راه برای کسب ثروت و پول رسم کند. این بخش از مغزتان هزاران برابر باهوش‌تر از بخش خودآگاه است. پس با استفاده از آن سعی کنید که مسیر رسیدن به موفقیت و ثروت را تسریع کنید.

0 پاسخ

نظرم در مورد مقاله اینه که...

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *